Sidan 25 av 25 FörstaFörsta ... 15232425
Visar resultat 241 till 249 av 249

Ämne: Det ryktas att...

Junior Member
    Reg.datum
    May 2016

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lejon/Maria Visa inlägg
    Ryktas att alla har landat ryktas att jag inte längre spelar på se.3 och någon annan nu mera äger kontot bute i will be back
    Ska vi förstå detta som att det ryktas att Maria försvinner ur chatten och man slipper scrolla genom dussinvis med irrelevanta poster för att finna något av intresse här..?

Please................. Första gången på länge jag hoppas ett rykte är sant!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Claudius Visa inlägg
    Ska vi förstå detta som att det ryktas att Maria försvinner ur chatten och man slipper scrolla genom dussinvis med irrelevanta poster för att finna något av intresse här..?

Please................. Första gången på länge jag hoppas ett rykte är sant!
    Ryktas Pözz på dig med. om två veckor gnäller ni om att forumet är dött och att ni saknar mig.
    Under rustningen bär jag korsett
    Stavfel beror på skallskada efter ridolycka.

Pågående
    .se4 hemlig? nä inte om du kan plussa ihop 1+1.....
    TT-Kval

60 avslutade slowe servers så många fler starter... Rekord???
    lejonstjarna.blogg.se för referenser

Nicks som gjort mig känd även utanför de svenska servarna.
    Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Junior Member Mousetraps avatar
    Reg.datum
    Jan 2017

Standard

Ryktas om att Lords haft lekstuga med D.S.R i natt och lyckats döda några offar från D.S.R.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Mousetrap Visa inlägg
    Ryktas om att Lords haft lekstuga med D.S.R i natt och lyckats döda några offar från D.S.R.
    Ryktas woppa farmerna lyckades för en gångs skull pricka lite rätt.... Visserligen vet alla att det bara är en engångsföreteelse men bra jobbat eller något...

Pågående
    TT-Kval

Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Junior Member
    Reg.datum
    May 2016

Standard

Ryktas woppa farmerna lyckades för en gångs skull pricka lite rätt.... Visserligen vet alla att det bara är en engångsföreteelse men bra jobbat eller något...
    Ryktas att när man svamlar om hur dåliga andra är på att attackera utan att kunna bevisa att man har landat med en enda attack själv på servern så är det inte många rutor kvar i glashuset...

Väntar fortfarande med otålighet på att forumet ska "dö"...

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Ryktas att vi är i ryktas tråden så för ditt eget bästa bör du vara on topic.

Ryktas att folk inklusive castor ser inte skogen för alla träden... Men idag var det någon som vart upplyst och faktiskt fattade vad vi hade gjort.

Ryktas att det här är på riktigt väldigt roligt att ni inte än upptäcker det. Ja jag har vart ett decoy på forumet för att vi ska få arbeta ifred mycket väldigt uttråkande har det varit. Gäsp vi syns senare när något/ några vun närmare sig level 70 eller något.

Cio pözz
    Ja, våran uppmärksamhet i forumet med 3 poster i veckan gör att vi inte hanterar att spela och vi väggar alla våra offar, blir bombade och helt enkelt faller samman...
    Men för att vara lite seriös, det enda du påverkar med din decoy är att du snurrar in dig själv i så mycket lögner och fantasier att du tror på dom.

Och jag är on topic, du kan inte ha alla hästar hemma så som du skriver.

Junior Member
    Reg.datum
    May 2016

Standard Det ryktas att...

...det är midsommarafton idag!

Ha det så kul allihopa och njut av friden!

Standard

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    Ja, våran uppmärksamhet i forumet med 3 poster i veckan gör att vi inte hanterar att spela och vi väggar alla våra offar, blir bombade och helt enkelt faller samman...
    Men för att vara lite seriös, det enda du påverkar med din decoy är att du snurrar in dig själv i så mycket lögner och fantasier att du tror på dom.

Och jag är on topic, du kan inte ha alla hästar hemma så som du skriver.
    Ryktas att hissen inte går ända upp för den har fastnat längs ned som du skriver. Du har fortfarande inte fattat vad vi gjorde det är på riktigt.... hjulet snurrar men hamstern är död.... Prestera castor för din egen skull börja prestera är lite pinsamt nu. Nä jag vet jag presterar inte mycket just nu på den här servern jag vet men det kommer så är det att vara släggbyggare är som en ketchupflaska man skakar och skakar det kommer inget sen kommer allt på samma gång

Ryktas att det inte var bråka med castor var inte anledningen till att jag gick in det är nämligen så att ett världsrekord är satt på servern inte av mig utan av en andra spelare!
    An official and carefully supervised! Congratulations to Master Dwarf and Hismy for it! I am very proud and very happy for you!

Nu är vi osvenska och gratulerar pojkarna för de har fått kämpa för sitt nya rekord i 3-7 tempo!

Pågående
    TT-Kval

Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Jester- Syre&TVE com3
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Senior Member Loffes avatar
    Reg.datum
    Jan 2015

Standard

Prestera castor för din egen skull börja prestera är lite pinsamt nu.

Om det är något castoor gjort denna servern så det är väl att prestera

Visst jag gillar kanske inte hur han fått sina offar men det förändrar inte faktumet att de är gigantiska, den HS offen han redan väggat förvånade mig rejält och är lite mörkrädd för hans stora off.....

Tratt sevrar - Fåglarna
    Tournament kval 2015 - Warlock
    Tournament final 2016 - Das Båt
    Tournament kval 2016 - Das Båt
    Tournament final 2017 - illicit trippel slägga Ping, Pong & PangPang
    Sez 22 - "Pingu" var härskare över det största personliga riket & "Pingu" slaktade mer än någon annan.
    S1 2016 - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket

Pågående Rundor:
    SE3 - Krokodil
    TT Kval RU - Chip&Dale

Regler för att posta