Sidan 15 av 15 FörstaFörsta ... 5131415
Visar resultat 141 till 144 av 144

Ämne: Det ryktas att...

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lejon/Maria Visa inlägg
    ryktas att jag spelar inte speed nästan aldrig gjort men kommer definitivt inte spela på länge. och vem jag är du får nog titta lite högre upp än 50 och vem säger att jag inte gömmer mig i en ally? Inte första gången jag har spelat inkognito har till och med en fejk skype dena gång
    Vet inte om du tror att folk är dumma på nått sätt, men jag kan lista ett antal konton som teoretiskt skulle kunna ha den truppen du visar, och jag vet att du inte spelar i DSR, det sa du själv, jag vet att du inte spelar i Lords, och definitivt inte i nått av dom stora German kontona i DS och du är inte i A A...Så det finns liksom inga kvar...Krokodil finns, men tvekar på att flickorna där släppt in dig som co spelare, så iväg till nått häst forum för småbarn, där kan du säkert lura nån med klipp o klistra.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Castoor Visa inlägg
    Vet inte om du tror att folk är dumma på nått sätt, men jag kan lista ett antal konton som teoretiskt skulle kunna ha den truppen du visar, och jag vet att du inte spelar i DSR, det sa du själv, jag vet att du inte spelar i Lords, och definitivt inte i nått av dom stora German kontona i DS och du är inte i A A...Så det finns liksom inga kvar...Krokodil finns, men tvekar på att flickorna där släppt in dig som co spelare, så iväg till nått häst forum för småbarn, där kan du säkert lura nån med klipp o klistra.
    ryktas att Jag tror inte jag vet Men du har ett rätt på krokodil spelar jag inte Pysslar inte med berusningssubstanser över huvud taget om det inte bubblar och är guldfärgat

Men döm hunden efter håren du, du kommer få reda på vart jag spelar någon stans antagligen när det är för sent men du är inte den ända som vet hur man brukar parkeringskonton.... vi hade ett trevligt samtal för ett tag sen på igm det var skoj för mig PÖSS castor du kan ju alltid lämna önskemål på vilken off jag ska skicka på dig
    Senast redigerad av Lejon/Maria den 17-04-24 klockan 16:21
    Under rustningen bär jag korsett
    Stavfel beror på skallskada efter ridolycka.

Pågående
    .se3 fortfarande hemlig
    com3 Jester

59 avslutade servers så många fler starter...
    lejonstjarna.blogg.se för referenser

Nicks som gjort mig känd även utanför de svenska servarna.
    Lejonstjärna
    Gummibjörn- GODIS
    Think pink
    Bad ghost
    Drama queen
    Svarta änkan
    Svensson

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Standard

ryktas att Jag tror inte jag vet Men du har ett rätt på krokodil spelar jag inte Pysslar inte med berusningssubstanser över huvud taget om det inte bubblar och är guldfärgat

Men döm hunden efter håren du, du kommer få reda på vart jag spelar någon stans antagligen när det är för sent men du är inte den ända som vet hur man brukar parkeringskonton.... vi hade ett trevligt samtal för ett tag sen på igm det var skoj för mig PÖSS castor du kan ju alltid lämna önskemål på vilken off jag ska skicka på dig
    Suck...
    Nej, vi har inte haft något trevligt samtal, har full koll på vilka jag skriver med, ytterst få som jag kommunicerar med och du spelar inte på nått av dessa konton.

Och jag har sagt till dig så många gånger att du är välkommen, bara att komma, sluta snacka och gör handling av dina tomma ord, hur länge och hur många servrar skall jag behöva vänta på att du skall nolla min HS?
    Använd båda offarna vet jag?

Senior Member Gummi/Piffs avatar
    Reg.datum
    Dec 2012

Standard

Ryktas att jag är förvånad på off storlekarna i D.S.R med tanke på att jag dög inte och det där presenteras Eliten borde vara bättre kan man tycka

http://prntscr.com/ezpbxw Vilken ska vi döpa till castor och vilken ska få heta mysan?
    Siffror hämtade från en 50 dagar äldre server...
    Avslutade servrar:
    s1 14 - Nostromo - Reign-Beaux, s1 15 - Zarak,
    s3 14-15 - A A - Tobias
    s4 13-14 - KIDS - Cyrus, s4 15 - MP - Solmyr
    s5 13-14 - DEiTY - Daimyo, s5 14- TIKS - Aczalgaea,
    com7 12-13 - AE- Piff,
    com6 15-16 - ? - Kashmira (http://forum.travian.com/showthread.php?t=156483)
    s2 16 - TENCHU - Algol

Pågående servrar:
    com3 16-17 - TVE - Hydra

Regler för att posta