Visar resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Travian Crop Calculator

Standard Travian Crop Calculator

Travian Crop Calculator
    http://www.travian-food.com/

This tool helps you to manage crop state and arrivals into your villages.

Very simple to use, all you need is copy all marketplace page on Travian, paste it in the text box and click submit. It calculates state of crop in granary in the time when deliveries arrive, if no merchants arrives, tool has nothing to calculate. You can also see quantity of crop, name of the player and village from which he sends that crop. Calculator is tested and working on 37 different languages, automatic language detection, based on text you paste it in the box.

When crop consumption is much higher then production it's very hard to manage crop arrivals and be sure that your army wouldn't starve. That problem is most appreciable with the WW village.
    Some people use illegal script to deal with this problem. Unlike scripts, Travian Crop Calculator is legal, doesn't have access to your travian account, it doesn't require login or password, or any kind of registration, just copy of marketplace. Works on Firefox, Internet Explorer, Safari and Google Chrome, and it's faster then similar programs because of it's simplicity.

Senior Member danbrants avatar
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

Gettertools is better.
    Jag är före detta medlem i Travian Teamet Sverige som support och moderator samt vinnare av ett par servrar genom åren, läs mer i Min presentation om du vill.
    Recently started Travian servers

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard

Tak for de 2
    Meget behjælpelige

Best reg.
    Mathias

Senior Member Sonnys avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av travf Visa inlägg
    Travian Crop Calculator
    http://www.travian-food.com/

This tool helps you to manage crop state and arrivals into your villages.

Very simple to use, all you need is copy all marketplace page on Travian, paste it in the text box and click submit. It calculates state of crop in granary in the time when deliveries arrive, if no merchants arrives, tool has nothing to calculate. You can also see quantity of crop, name of the player and village from which he sends that crop. Calculator is tested and working on 37 different languages, automatic language detection, based on text you paste it in the box.

When crop consumption is much higher then production it's very hard to manage crop arrivals and be sure that your army wouldn't starve. That problem is most appreciable with the WW village.
    Some people use illegal script to deal with this problem. Unlike scripts, Travian Crop Calculator is legal, doesn't have access to your travian account, it doesn't require login or password, or any kind of registration, just copy of marketplace. Works on Firefox, Internet Explorer, Safari and Google Chrome, and it's faster then similar programs because of it's simplicity.
    Min miniräknare funkar alldeles utmärkt, om du inte känner för att köpa någon går det även att trycka på windows knappen och söka på "Kalkylator".
    Jag är riktigt vild!

Nyligen avslutade:
    Sez 20: KebabPanda
    S1: Turkisk Peppar - "DjungelVrål" var härskare över det största personliga riket, följt av "Turkisk Peppar" och "Polly". "Turkisk Peppar" slaktade mer än någon annan, och var den starkaste, mest skräckinjagande befälhavaren.
    TT kval: Speciella
    S2: Jotten, kastat på mig i EG, MYSA <3

Nuvarande:
    TT-Finals - Illicit (Support konto)

Regler för att posta