|
|
#1 |
|
Game Operator Travian.SE
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() Härmed utlyser Travian.se en värvningstävling! De spelare som värvar flest nya spelare under en tidsperiod av 2 veckor kommer att belönas med följande: 1.a plats; 600 guld till valfritt spelkonto på Travian.se En plats i vår Hall of Fame Få sitt nick omnämnt på vår startsida www.travian.se i 3 dagar 2:a plats; 300 guld till valfritt spelkonto på Travian.se En plats i vår Hall of Fame 3:e plats; 150 guld till valfritt spelkonto på Travian.se En plats i vår Hall of Fame Hur går tävlingen till? * Du anmäler det spelkonto som du kommer att tävla med. Här anmäler du dig: http://forum.travian.se/showthread.php?t=40759 (Om du inte har ngt forumskonto, går det också bra att skriva till admin@travian.se, så för jag in dig i tråden.) Anmälningen ligger uppe fram till fredag den 5/2-10 klockan 18:00 då jag stänger den. * Mellan lördag den 6:e februari till och med fredag den 19:e februari gäller det sedan att guldvärva så många nya spelare som möjligt. * Fredag den 5:e mars kommer jag personligen att gå igenom samtliga anmälda konton för att se hur många spelare de har värvat perioden mellan den 6:e februari och den 19:e februari. För att kontot ska "räknas" måste det kontot vara aktivt. Det räcker således inte med att det bara är några inloggningar. Ett aktivt konto ska det finnas dagliga inloggningar på. ![]() * Vinnare meddelas lördag den 6:e mars. Regler; ![]() * Om ett konto som är anmält till värvningstävlingen under denna tidsperiod göra sig skyldig till regelbrott, kommer detta konto att omedelbart bli diskvalificerat. Detta gäller alla typer av regelöverträdelser. * Om ett värvat konto gör sig skyldig till regelbrott, kommer detta inte att räknas in. Ska ett konto räknas, ska det vara "rent". * Det är inte mot reglerna att värva sig själv så att man har ett konto på varje server (lika bra att jag skriver det här, då jag vet att frågan kommer att komma upp.) Men minns att ett värvat konto måste vara aktivt för att räknas. * Det guld som vinnarna får är knutna till det specifika spelarkontot. Det gör att guldet inte är förflyttningsbart. * Om två anmälda konton har värvat lika många nya spelare, kommer den som har det största kontot bland de värvade att vinna. * Det är tillåtet att använda bilder från Travian på t ex bloggar eller hemsidor i syfte att värva spelare. Det enda förbehållet är att du personligen inte får tjäna pengar på den sidan. * Så kallat "vanligt värvningsguld", dvs det guld som du får när spelaren grundar sin andra by, kommer att delas ut precis som vanligt. Så även om du inte vinner tävlingen så kan du ändå tjäna bra med guld till kontot. * Undertecknad är enväldig domare och beslut kan inte överklagas. Är du osäker på hur man gör för att värva nya spelare? Då kan du läsa mer här: http://forum.travian.se/showthread.php?t=25078 Någonting som känns oklart? Ställ dina frågor här: http://forum.travian.se/showthread.php?t=40760 Jag hoppas att så många som möjligt tar chansen att tävla för både guld och ära! Detta är första gången som en enskild spelare/enskilt konto har möjligheten att hamna i vår Hall of Fame. Må gott alla! Mvh, Amaris
|