|
|
#1 |
|
Forumsadministratör
Reg.datum: Jul 2007
|
Octavianus har varit teammedlem sedan oktober (passande med hans nickname) 2008 och har sedan dess varit ett stadigt inslag på forumet. Efter två år har han nu valt att avgå från sin roll som moderator. Han har varit en stor tillgång för oss på forumet och det är med viss sorg jag ser att han väljer att avgå.
Då jag enbart varit hans "chef" en kortare tid så kan jag enbart beskriva honom som en kollega. Octavianus är en person som jag har stor respekt för och som alltid har varit där när man behövt honom. Från att logga in på ett supportkonto när man sitter fast i fel stad utan dator till att bolla idéer och få råd av via MSN, och du har alltid tagit ditt uppdrag på största allvar. För att inte göra en allt för lång tråd så vill jag å travian.ses vägnar tacka dig för den tiden du har varit här på forumet och önskar dig all lycka till i framtiden. Ford-Prefect Administratör forum.travian.se
Eventuella klagomål och överklagan hänvisas till privata meddelanden eller e-post. Allt som kräver svar inom 24 timmar hänvisas till forumadmin@travian.se där båda forumadministratörerna har möjlighet att svara. |
|
|
|